מיקומים של דלתות פנים

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
לפרטים נוספים והזמנות השאירו פרטים או חייגו עכשיו 6698*

בכל בית מותקנות דלתות פנים, אך השאלה היא אילו דגמים כדאי לרכוש, כדי ליהנות מהעובדה שיש דלתות פנים איכותיות שישרתו את הלקוחות לאורך שנים רבות.

מיקומים של דלתות פנים

בכל בית דלתות הפנים מעניקות פרטיות לכל אחד מבני המשפחה. לכן מתקינים דלתות מסוג זה בכל אחד מחדרי הילדים, בחדר השינה ובחדר העבודה. המומחים של שער ברכה – דלתות פנים מגיעים לכל בית ומבצעים מדידה של הדלת שאמורה להיות בין המשקופים. הם מבצעים רישום מדויק של המידות הנדרשות בכל חדר, כיוון שלעיתים זה נראה זהה אך יש שינויים מעטים בין גודלן של הדלתות שיש לייצר.

התקנה של הדלתות

במפעל של שערי ברכה מייצרים את הדלתות האיכותיות ולאחר מכן מתאמים את ההתקנה בביתו של הלקוח. ברוב המקרים יש התאמה אופטימלית של דלתות פנים. אך לעיתים אם הלקוחות התקינו פרקטים על משטח הבטון בחדרים, יש צורך לחתוך במעט את הגובה של הדלת וזאת לאור הגובה של הפרקט. ללא השלמה זו, לא יהיה אפשר לסגור את הדלת ולכן זהו מצב בעייתי ויש להיערך לכך מראש.

המראה של דלתות פנים עשוי להיות אחד מהדגמים היפהפיים של שערי ברכה – דלתות פנים. יש כמה אופציות של טקסטורות מרהיבות כמו טבעות העצים וכך יוצרים התאמה עיצובית למראה הכללי של הבית. הקו העיצובי הוא גם זה שמכתיב את הצבע של הדלת ולכן צובעים אותה בצבע לבן, חום על גווניו הרבים, שחור וכל צבע רצוי אחר.

איכות של דלתות פנים

קיימים כמה דגמים של דלתות פנים והלקוח שנעזר בנציגים המומחים של שערי ברכה – דלתות פנים או לחלופין במעצב הפנים שלו, בוחן את האופציות השונות על פי המראה שלהן וההתאמה לתקציב הכספי שלו.

יש דלתות עמידות במים AQUA אשר מתאימות בעיקר לחדרים רטובים כמו חדרי האמבטיה, השירותים והמטבח. אלו הן דלתות שמותאמות למצבים של לחות רבה מהמקלחות וגם לטפטופי מים ולכן לא נגרם להן עקב כך נזק. תהליך הייצור כולל חומרי איטום מיוחדים אשר מגינים עליהם.

יש גם דלתות פנים למינטו שהן מעוצבות ואפשר לייצר אותן בכמה דגמים עם זכוכיות במיקומים שונים ובשלל אופציות. דלתות פנים אלו הן מרהיבות ביופיין ומוסיפות רבות למראה המעוצב של הבית כולו.

אפשר להזמין גם דלתות גמר צבע טופ אשר צובעים אותן בגווני שמנת או לבן ומוסיפים מעל הצבע דוגמה מרשימה על פי הדוגמאות של שערי ברכה – דלתות פנים, או לחלופין על פי הסקיצה של מעצב הפנים. המוצר המוגמר הוא יוצא דופן ואינו דומה לכל דלת אחרת שראו בני הבית בדירות אחרות.

אפשרות נוספת היא דלתות פורניר שהן בטיב מעולה ומספקות בדיוק את הצורך בכל משפחה כיוון שזו דלת עמידה ואיתנה ולכן תשרת ביעילות את כל הסובבים.

אם אתם זקוקים לדלתות פנים במבצע חדשות, השאירו כאן פרטים ונשמח לדבר אתכם בהקדם.

שאלות תשובות

בשלב הראשון, חשוב מאוד לבדוק את איכות הדלת, את סוג החומר שממנו עשויה הדלת ואת איכות הציפוי של הדלת. בשלב השני חשוב להקדיש מחשבה לעיצוב הדלת.

דלת אקוסטית היא דלת אשר מבודדת מרעשים. דלת אקוסטית מאפשרת לכל הדיירים בבית להתנהל ברוגע בלי הפרעות וללא רעשים לא רצויים ואפילו מטרידים.

כאשר אתם רוכשים דלתות פנים בקשו מהיצרן הוראות ניקוי ואחזקה. באופן עקרוני יש להתאים את חומר הניקוי לחומר שממנו עשויה הדלת ולהימנע מחומרי ניקוי חזקים וחריפים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

תהיו הראשונים לדעת

קבלו ישירות למייל שלכם את חדשות העיצוב, טיפים ומידע מקצועי

דלתות פנים בקו אפס

הדרך לעיצוב דלתות הזזה

שערי ברכה – דלתות פנים מייצרת ומשווקת בישראל דלתות פנים ודלתות כניסה, כבר 25 שנים. החברה מבוססת על ערכים של איכות, בטיחות, יצירתיות, שירות אישי

קרא עוד »

דלתות פנים למינטו Chic

דלתות פנים מסדרת Сhic מהוות שילוב מושלם בין איכות ייצור וגמר מוקפדים לבין עיצוב טרנדי ונגיש לכל כיס. לדלתות Сhic אפשרויות עיצוב רבות הבאות לידי

קרא עוד »