חנות דלתות בעלת מבחר עצום

חנות דלתות בעלת מבחר גדול
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
לפרטים נוספים והזמנות השאירו פרטים או חייגו עכשיו 6698*

בכל דירה חדשה, או דירה משופצת יש צורך בהזמנה של דלתות חדשות מסוגים שונים לנקודות השונות ברחבי הבית.

חנות דלתות בעלת מבחר גדול

כדי לקבל החלטה על דלת כניסה, דלתות פנים ודלתות הזזה, כדאי להתרשם מהמבחר הגדול שקיים ובהתאם לכך לבחור את האופציה המתאימה ביותר לכל מיקום בבית. ההמלצה היא להגיע אל אולם התצוגה של שערי ברכה – דלתות פנים כדי להתרשם מהדלתות האיכותיות אשר קיימות בהיצע גדול מאד ולקבל החלטה על הדגמים המתאימים ביותר.

כאשר רואים במקום אחד מרוכז כל כך הרבה דגמים, קל יותר לבצע סינון מה כן, מה לא, מה מתאים יותר ומה מתאים פחות.

דלתות הזזה

דלתות הזזה הן אחת האופציות הנוחות ביותר עבור חדרים פנימיים בחדרי שינה, לדוגמה עבור הכניסה לחדר האמבטיה או לחדר הארונות. דלת הזזה אינה תופסת שטח ובעת הפתיחה והסגירה דלת ההזזה נכנסת לכיס פנימי. היא נוחה מאד לשימוש ובנויה מחומרי גלם איכותיים ביותר כדי שהדלת תנוע על המסילה באופן יציב. בהליך הבנייה בונים שני קירות בלוקים והדלת נעה בין שני הקירות הללו.

דלתות פנים מדהימות

אם מדובר בצורך של התקנת דלתות במשרדים, האופציה המועדפת מבחינת הנראות והטיב של דלתות הפנים היא דלתות פורמייקה שמותאמות למסדרונות במוסדות ציבור ובמשרדים והן מעניקות יופי רב לכל מרחב.

לבתים אפשר לבחור את דלת למינטו היפהפייה, שהיא בעלת נוכחות ומאפיינת את הבתים הטרנדיים לאור המבנה הייחודי שלה, הטקסטורות והמראה היוצא דופן שמוסיף טוויסט יפהפה בכל מקום. לחלופין אפשר לבחור בין האופציות של חנות דלתות גם דלתות פנים פורניר מדהימות אשר מיוצרות מעץ גושני שהוא מאד מאסיבי, בעל מרקם יפהפה ולכן מתאים מאד לחדר שינה, חדרי ילדים ועוד.

אפשרות נוספת היא הזמנה של דלתות גמר הקיימות בגווני שמנת או לבן. מדובר בדלתות סולידיות בטיב מעולה אשר משרות רוגע בכל חלל דירתי ולכן יש להן ביקוש גדול ולקוחות רבים של שערי ברכה – דלתות פנים, מעדיפים את אחד הדגמים הללו.

חידושים בתחום הדלתות

כאשר מעוניינים ברכישה של דלת בעלת אמירה, באפשרויות הרבות של חנות דלתות, אפשר לבחור את הדלתות של שערי ברכה – דלתות פנים שהן עמידות בפני לחות, מזיקים, מים ועובש. הן מעניקות את הפתרון האופטימלי לכל מקום כיוון שבמקרה של הצפה או לחות, לא יהיו לכך השלכות לטווח הקצר או לטווח הארוך.

קיימות גם דלתות קו אפס הכוללות משקוף נסתר מאלומיניום. הנראות המתעתעת של דלת זו היא בעלת יופי נדיר ואפשר להזמין אותה גם בוורסיה היוקרתית של דלת קו אפס בהלבשה שהיא מעוצבת ואלגנטית ולכן אי אפשר שלא להתייחס אליה כשהדגמים השונים שלה מוצגים בתוך חנות דלתות.

אם אתם מחפשים דלתות כדי לבדל את הנראות בבית שלכם, שערי ברכה – דלתות פנים הוא המקום שבו תמצאו את מבוקשכם. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח בהקדם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

תהיו הראשונים לדעת

קבלו ישירות למייל שלכם את חדשות העיצוב, טיפים ומידע מקצועי

דלתות כניסה מעוצבות מעץ

דלתות כניסה מעוצבות מעץ

דלת הכניסה לבית שלכם, היא הדלת לממלכה הפרטית שלכם, דלת אשר מספרת את הסיפור שלכם. דלתות הכניסה מעניקות רמזים מקדימים על אודות הדיירים הגרים בבית,

קרא עוד »
דלתות פנים איכותיות

דלתות כניסה מודרניות

מעצבים בית חדש או משפצים את הבית הישן? עיצוב הבית מתחיל כבר מבחוץ! אחרי שהחלטתם איך תיראה החזית החיצונית, איך תיראה הגינה, הגיע הזמן לבחור

קרא עוד »