דלתות כניסה מעץ

דלתות כניסה מעץ הן לא רעיון חדש. אבל זה בנגריית שערי ברכה הוא שינוי מרענן מענג לדלת הכניסה הקלאסית. דלתות כניסה מעץ של החברה עשויות מעץ איכותי ייחודי ומגיעות בצורות, גדלים וצבעים שונים אשר יבליטו את ביתכם מהשאר.

היחס האישי והמקצועי הינם נר לרגליה של שערי ברכה, והקפדה זו ניכרת בכל שלבי העבודה עימנו: כבר בשלב המכירה אנו מעודדים שיח פתוח עם הלקוח על מנת להבין את צרכיו הייחודיים ולהתאים לו את המוצר האופטימאלי עבורו.

דלתות כניסה מעץ לדוגמה
דלתות כניסה מעץ לדוגמה

הייחוד של דלתות כניסה מעץ

 

דלת הכניסה לבית היא חלון הראווה שלו ולכן בעלי הנכס בוחנים כמה וכמה אופציות, כדי לקבל החלטה על הדלת שהיא המועדפת על ידם.

סיוע של מעצב פנים

רוב הלקוחות שרוכשים נכסים חדשים או יד שנייה, נעזרים במעצב פנים כדי לקבוע את הקו העיצובי של הבית בהתאמה לאופיים של בני הבית ולהעדפות העיצוביות שלהם. בעת בחירת האלמנטים השונים כמו הריהוט, בוחרים גם את דלת הכניסה.

לאור ההיצע הרב של נגריית שערי ברכה – דלתות פנים, די קשה לקבל החלטות אך במקרים רבים יש סוג מסוים של דלתות שהוא בולט מעל כל שאר הדלתות ואלו הן דלתות כניסה מעץ. המאסיביות של העץ, החמימות שהוא מעניק לחלל והנוכחות האיתנה שלו, מובילים לקוחות רבים להזמין דלתות כניסה מעץ.

הזמנה של דלתות עץ

בנגריה אפשר לייצר דלתות כניסה מעץ בכל גודל רצוי, הן אם מדובר במפתח בגודל סטנדרטי, במפתח בגודל שונה, או לחלופין בדלת וחצי. הנציגים המיומנים של שערי ברכה – דלתות פנים מודדים את המפתח בכל בית ובהתאם לכך מעבירים את ההוראות לייצור.

דלתות כניסה מעוצבות מעץ עבור מיקומים שיש בהם מפתח גדול כמו בבתים פרטיים רחבי ידיים, הן בעלות שתי כנפיים כך שאפשר לפתוח את שתיהן, או לחלופין לקבע כנף אחת ולהשתמש בדרך כלל בכנף השנייה לפתיחה ולסגירה. במקרים חריגים כאשר מעוניינים להכניס חפצים גדולים הביתה כמו ריהוט פותחים את שתי הדלתות וכך נוח מאד להכניס את הציוד פנימה.

 ייצור של דלתות כניסה מעץ

דלת כניסה נפתחת בדרך כלל כלפי פנים והיא מיוצרת מעץ איכותי בלבד כמו עץ אלון או אגוז אפריקאי. לאחר הייצור יש אפשרות לצבוע את המשטח ולהעניק לו מראה יפהפה על ידי טקסטורות ייחודיות המראות את הטבעות של העץ או לחלופין קווים במידות רוחב שונות, צורות הנדסיות ועוד.

בנגריה של שערי ברכה – דלתות פנים מייצרים באמצעות מכונות ייצור חדשניות הפועלות בטכנולוגיות מתקדמות את הדלתות בכל גודל נדרש. מדובר בעבודה שמבוצעת בקפידה רבה ובאופן מדויק על פי המידות של הדלתות השונות. בתום תהליך הייצור של כל דלת עץ מתבצע הליך בקרה ובהתאם לכך אפשר לתאם התקנה בביתו של הלקוח.

התקנה של דלת עץ

בתהליך ההתארגנות בבית חדש או משופץ, בכל פעם שמגיעים אנשי מקצוע כדי לבצע התקנה, בעלי הנכס יודעים שעוד שלב קורה כעת וכך מועד הכניסה שלהם לבית קרב. המתקינים המנוסים מביאים איתם את הדלת הכבדה במידות ובגוונים שנרשמו בהזמנה, הם מבצעים את ההכנה הנדרשת של המסגרת והצירים ולאחר מכן מתקינים את דלת הכניסה.

מדובר בעבודה שמתבצעת תוך פרק זמן קצר יחסית ולאחר מכן הם מחברים אליה גם את הידית שנבחרה לדלת זו, מעץ, מתכת, ידית קצרה, ארוכה או בכל סגנון עיצובי אחר. הלקוחות ומעצב הפנים בוחרים את הידית המתאימה ביותר לעיצוב הבית וכך המראה הוא מושלם.

מעוניינים בדלתות מושלמות? דברו איתנו ונשמח לסייע לכם.

לרשותכם מגוון אפשרויות לבחירת דלת